نخستین نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری در طرح های شهرداری های کشور با حضور وزیر کشور، رئیس سازمان شهرداری ها و معاون وزیر اقتصاد و دارایی در تالار 600 نفره وزارت کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مصطفی محمد نجار امروز در نخستین نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری در طرح های شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر تغییر نگاه مدیریتی افزود: منابع دولتی شاید در گذشته پاسخگوی جمعیت بود اما امروزه جوابگوی نیاز شهروندان نیست و ما باید به دنبال ایجاد منابع پایدار و روش های جدید باشیم و در مدیریت شهری نوع نگاه، هزینه و درآمد ها تغییر کند.
وزیر کشور تصریح کرد: در سراسر کشور نزدیک به هزار و 200 شهرداری وجود دارد.
نجار با اشاره به جهش چشمگیر خدمت رسانی در دولت نهم و دهم اظهار داشت: در دو دوره دولت نهم و دهم در بحث خدمت رسانی در مسائل شهری و مدیریت شهری شاهد جهشی چشمگیر هستیم.
وزیر کشور بیان کرد: رویکرد دولت نهم و دهم این بوده که سطح خدمت رسانی به مردم را بالا ببرد و افتتاح طرح های عظیم در تمام شهرهای کشور گواه این ادعا می باشد.
نجار ادامه داد: امروز شهرهای کشور مانند گذشته نیست، سطح نیازهای مردم تغییر کرده چرا که درحال حاضر 71 درصد جمعیت در شهر ها و 29 درصد جمعیت در روستاها ساکن هستند.
وزیر کشور با تاکید بر شناسایی ظرفیت ها و قابلیت ها خاطر نشان کرد: فرصت ها و ظرفیت های بسیاری در کشور وجود دارد که می بایست هر یک از این فرصت ها و ظرفیت ها شناسایی، برنامه ریزی و همچنین بستر های لازم برای سرمایه گذار داخلی و خارجی فراهم شود./ف
برچسب ها: وزیر ، کشور ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار