جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های مجلس با حضور رئیس‌جمهور تشکیل شد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران لطف‌الله فروزنده معاون پارلماني رئيس‌جمهور دستاوردهای این جلسه را بر پایه چند محور مهم و اساسی برشمرد و گفت: اولین محور، تاکید برتعامل و همکاری همه جانبه دولت و مجلس بود که همه روسای کمیسیون‌ها تقاضای ادامه و دنبال کردن آن را داشتند.

وي در ادامه اظهارداشت: تولید ملی ، حمایت از صنعت ، حمایت از بخش کشاورزی، آبیاری تحت فشار ، بحث بیمه کالاهای کشاورزی نیزهمکاری و هماهنگی مجلس و دولت ازجمله موارد و موضوعاتی است که در این نشست احصاء و در اولویت رسیدگی قرار گرفت.

به گفته معاون رئيس جمهور استفاده از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی از محورهای دیگری که در اين جلسه مورد توجه قرار گرفت و قرارشد در این رابطه برنامه‌ریزی لازم با کمک دولت انجام شود.

فروزنده همچنین با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فرهنگ، افزود: موضوعات فرهنگی محور مهم همه کارها است که در این نشست مورد توجه ویژه رئیس جمهور و روسای کمیسیون‌ها قرار گرفته است و انشاءالله بتوانیم در این امر پیشرفت مناسبی داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور در پایان اضافه کرد: آموزش عالی نیز ازجمله محورهایی است که نیازمند همکاری و توجه بیشتر دو حوزه مجلس و دولت است و در این نشست توجه به آن با تاکید بر توانمند کردن دانشجویان هم از نظر علمی و هم از نظر دانش متناسب با نیازهای روز دولت مورد بحث و بررسی و در دستور کار کمیسیون‌ها قرار گرفت.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار