دو بازيكن خارجي تيم استقلال باحضور در باشگاه از مسئولان تيم درخواست كردند تاگذرنامه آن ها را در اختيارشان قراردهند تا آن ها بتوانند در خصوص خروج از كشور اقدامات لازم را انجام دهند .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،ساموئل و توزي با حضور در باشگاه به شرايط خود رسيدگي كردند و زماني كه بحث مالي مطرح شد آنها مدعي شدند كه تا آخر هفته منتظر رفع مشكلات مالي هستند و در غير اين صورت شرايط را تغيير مي دهند زيرا براي سفر به كشورشان اقدام مي كنند اقدام ساموئل، توزي را نيز به اين امر هدايت كرد.

اين در حاليست كه بازيكنان خارجي تيم استقلال در ابتداي فصل نيز با اوضاع متفاوتي حاضر به حضور در استقلال شدند خصوصا ساموئل كه خانواده اش همراه وي نيستند و اعلام كرده است كه در صورت مساع بودن اوضاع مالي حاضر به ماندن در تيم است و در غير اين صورت اصراري به بازي در ايران ندارد و ترجيح مي دهد استقلال را ترك كند و نزد خانواده اش به انگليس برود .

اين بازيكن از يك دسته اولي انگليس پيشنهاد دريافت كرده است و ترجيح مي دهد كنار همسرش به فوتبال خود ادامه دهد و اين درخواست را نيز ارائه كرده است اما سرمربي استقلال مخالف اين اتفاق است.

اين درحاليست كه وي قصد دارد شرايط را تغيير داده و بدليل عدم دريافت پول ايران را ترك كند وي با حضور در باشگاه استقلال خواستار دريافت گذرنامه اش شد و مسئولان نيز اقدامات لازم را در خصوص تحويل گذرنامه اين بازيكن انجام دادند اما قانون در اين مورد با مشكل روبرو شده است و نتوانسته است كه با مسئولان استقلال در خصوص دريافت گذرنامه اش به توافق نهايي دست پيدا كند و در اين مورد با مشكل روبرو شده است اما وي نيز به مانند ساموئل مسئولان را تهديد به جدايي كرده است ./با

برچسب ها: استقلال ، ساموئل ، توزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار