مدیر واحد مشاوره آستان مقدس قم گفت: انتقال معارف دینی و قرآنی، پیشگیری و درمان بزهکاری های اجتماعی مهم ترین هدف مرکز مشاوره حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین حق جو اظهار داشت: مرکز مشاوره حرم مطهر در راستای گسترش و تثبیت فرهنگ و معارف اسلامی در اماکن مذهبی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی بیان داشت: اساتید مشاوراین مرکز، با دیدگاه متافیزیک (روح و روان) و فیزیک انسان که تاثیر متقابل دارند عمل کرده و بر اساس آن به مراجعان مشاوره می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین حق جو عنوان کرد: انتقال معارف دینی و قرآنی، پیشگیری و درمان بزهکاری های اجتماعی مهم ترین هدف مرکز مشاوره حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.
حجت الاسلام والمسلمین حق جو اضافه کرد: روزانه پاسخ گوی بیش از 60 مراجعه کننده هستیم که این تعداد در شب های چهارشنبه، جمعه و روزهای تعطیل تا صد نفر نیز افزایش می یابد.
حجت الاسلام والمسلمین حق جو در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که علاقه مند به انجام مشاوره در این مرکز هستند، می توانند همه روزه با شماره تلفن 7175366-0251 تماس حاصل نموده و یا به رواق شماره 34 صحن حضرت امام رضا(ع) در حرم مطهر مراجعه کنند./س
برچسب ها: قم ، مرکزمشاوره ، حرم مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.