تهیه کننده فیلم مستند "پرنده فقط یک پرنده بود" از راهیابی این مستند به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران خبر داد.

حمیدرضا عطارزاده ،در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: این مستند 25 دقیقه ای که در کشور ترکیه ساخته شده است در دو بخش بین المللی و ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران شرکت می کند.

وی افزود: این مستند داستان عشق و علاقه خواننده و نوازنده آمریکایی لری کلاین است که علاقه زیادی به فرهنگ و هنر غنی ایرانی به ویژه هنر موسیقی ایران دارد.

عطارزاده، هدف از ساخت این مستند را معرفی هنر و فرهنگ تمدن شکوهمند ایران، دانست و خاطر نشان کرد: افراد زیادی در سایر کشورها از هنر ایرانی تاثیر می گیرند و برای فراگیری و ترویج این هنر ارزشمند تلاش می کنند.

این تهیه کننده فیلم کوتاه تاکید کرد: مستند "پرنده فقط یک پرنده بود" با دوری از روابط سیاسی دو کشور آمریکا و ایران تلاش می کند تا شیفتگی و علاقه بسیار زیاد یک هنرمند آمریکایی به هنر ایران اسلامی را در روایت مستندگونه به نمایش بگذارد.

وی از عوامل این مستند به خاطر تلاش فراوان برای ساخت آن قدردانی کرد و افزود: مستند "پرنده فقط یک پرنده بود" نتیجه تلاش های شبانه روزی همه عوامل است.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به همت انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی از دهم تا شانزدهم مهرماه سالجاری در تهران برگزار می شود/ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.