رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در پنج ماهه سال جاری حدود 30 هزار نفر از دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی آموزش‌های قوانین رانندگی را فرا گرفتند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ فتح الله بحرینی امروز در بوشهر آموزش صحیح فرهنگ ترافیک به دانش آموزان و اقشار مختلف مردم را در افزایش ایمنی عبور و مرور بسیار مهم و موثر دانست.

وی گفت: افزایش بی رویه خودرو در کشور و همگام نبودن آن با رشد راهسازی و ایمنی جاده‌ها موجب بروز مشکلات بسیاری از جمله خطر افزایش تصادفات شده است.

وی آموزش صحیح، ارتقاء فرهنگ ترافیک و افزایش ایمنی راه‌ها و وسائط نقلیه در جلوگیری از بروز تصادفات را بسیار مهم برشمرد و افزود: در پنج ماهه سال جاری حدود 30 هزار نفر از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان را در ایمنی ترافیک و کاهش تصادف بسیار مهم برشمرد و گفت: ایمنی ترافیک و کاهش تصادف نتیجه ارتقاء انضباط ترافیکی و انتظام بخشی در سطح معابر درون و برون شهری است که از طریق اطلاع رسانی و آگاه سازی صورت می‌گیرد.

بحرینی تدبیر کلی اولویت‌های انتظام بخشی سال 91 را اقدامات عملیاتی و فرهنگی نام برد و تصریح کرد: اصلاح رفتار رانندگان و عابران پیاده، کاهش تصادفات، ایمنی ترافیک و در نهایت افزایش رضایتمندی آحاد مردم جامعه را در پی خواهد داشت.

این مقام انتظامی افزود: پلیس راهور بوشهر با کنترل جدی تخلفاتی همچون عدم استفاده از کمربند ایمنی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم رعایت مقررات گذرگاه عابر پیاده و ... سعی دارد در راستای اجرای اولویت های مورد نظر گام بردارد.

بحرینی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه فرهنگ ترافیک مستلزم ایجاد روحیه همبستگی و تعامل پلیس با ادارات دولتی است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، پلیس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.