تعدادي تجهيزات پيشرفته مخابراتي و ارتباطاتي که از مصر براي گروههاي تروريستي مسلح در سوريه فرستاده شده بود در فرودگاه بين المللي بيروت کشف و ضبط شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ،منابع امنيتي گفتند کارمندان گمرک فرودگاه بين المللي بيروت پانزده دستگاه فرستنده و گيرنده با فناوري بسيار پيشرفته و پانزده عدد دوربين ويژه جاسوسي را کشف و ضبط کردند و دو زن سوري از حمص ، يک پزشک مصري و يک لبناني نيز دستگير شدند.
"منا طحيني" گزارشگر المنار در گزارشي گفت پس از آنکه گمرک فرودگاه بين المللي بيروت يک هفته پيش دستگاههاي پيشرفته مخابراتي از يک فروند هواپيماي خصوصي قطري که مقصدش گروههاي مخالف سوري بود کشف و ضبط کردند ، گمرک اين فرودگاه دستگاههاي فرستنده و گيرنده بسيار پيشرفته اي  را که از قاهره فرستاده شده بود کشف  و ضبط کردند .
يک فروند هواپيما در فرودگاه بين المللي بيروت به زمين نشست که از قاهره به پرواز در آمده بود.
نيروهاي گمرک دو زن سوري و يک پزشک مصري  را دستگير کردند که در بين اجناس همراه آنها پانزده دستگاه دستگاه گيرنده و فرستنده بسيار پيشرفته و پانزده عدد دوربين ويژه جاسوسي و وسايل جانبي آن کشف و ضبط شد.
به گفته منابع امنيتي اين تجهيزات از طريق ماهواره کار مي کنند و مي توان آنها را در پشت بامها قرار داد و در پخش مستقيم استفاده کرد.
چهار فرد دستگير شده و موارد کشف شده به اداره اطلاعات ارتش لبنان انتقال داده شده است درباره آنان و طرفي که اين تجهيزات را فرستاده است و طرفي که قرار بود دريافت کند تحقيق شود .اطلاعات  اوليه نشان مي دهد دو سوري دستگير شده قصد داشتند اين تجهيزات را به سوريه ببرند .
برچسب ها: تروریست ، سوریه ، مصر ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار