فینال انفرادی رقابت‌های زنان و مردان تورنمنت بین‌المللی تنیس یواس اوپن يک روز به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، هواشناسی پیش‌بینی کرده که باران سنگین را در محل برگزاری رقابت‌های جهانی یواس اوپن شاهد خواهيم بود که این موضوع سبب شده برای پنجمین سال متوالی برنامه‌ی مسابقات فینال تغییر کند.
فینال مردان که قرار بود امشب برگزار شود حالا دوشنبه شب برگزار خواهد شد.

اندی مارل یکی از دو طرف قطعی فینال مردان خواهد بود و حریف او از بین نواک جوکویچ مدعی اصلی عنوان قهرمانی یا راجر فدری اسپانیایی مشخص خواهد شد چرا که برنامه‌ی رقابت نیمه نهایی دوم بین این دو ستاره‌ی تنیس نیز به علت اوضاع نامناسب جوی به دوشنبه موکول شده است.

اما تکلیف فینال انفرادی زنان مشخص است این فینال که قرار بود شنبه شب برگزار شود امشب برگزار خواهد شد اما در این رقابت نفس گیر دو قطب اصلی تنیس زنان جهان، سرینا ویلیماز و ویکتوریا آزارانکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ویلیماز در صورت قهرمانی، چهارمین کاپ قهرمانی یواس اوپن رابالای سرخواهد برد او تا به حال در 9 مسابقه‌ای که مقابل آزارنکا قرار گرفته است، 8 مرتبه وی را شکست داده است آخرین پیروزی ویلیماز مقابل آرارانکا در المپیک ماه پیش اتفاق افتاد.

از سوی دیگر آزارانکا نیز درآخرین زنکینگ های جهانی، زن شماره یکتنیس جهان لقب گرفته است و می‌تواند مدعی عنوان قهرمانی باشد.

وی در ارتباط با دیدار امشب گفت: من معتقدم که نباید براساس نتایج سالهای گذشته تصمیم گرفت تنها نتیجه‌ی امشب است که برنده را مشخص خواهد کرد./مح
برچسب ها: تنیس ، فینال ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار