محسن خوارزمشاهی گفت: رئیس شورای اسلامی استان تهران كتابخانه هاي عمومي به عنوان يك نهادي فرهنگي غيردولتي نقش بسيار مهمي در توسعه كشور عهده دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، محسن خوارزمشاهی در ديدار با رئیس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان اسلامشهر بر لزوم حمايت از كتابخانه هاي عمومي تاكيد كرد و گفت: كتابخانه ها از اركان اساسي در توسعه فرهنگي هستند و حمايت از اين نهاد فرهنگي در نهايت به نفع جامعه و كشور است.
وی نقش كتاب را در ارتقاي سطح بصيرت جامعه حائز اهميت برشمرد و افزود: كتابخانه هاي عمومي بايد با توجه به نيازهاي مخاطبان عمل كنند و به اين گونه زمينه جذب اقشار مختلف مردم به اين نهاد فرهنگي را فراهم سازند.
در ادامه این دیدار خوارزمشاهی در خصوص واريز سهم نيم درصد شهرداري این شهرستان براي ارتقا كمي و كيفي كتابخانه هاي عمومي قول مساعد داد.
مجید جعفری رئیس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان اسلامشهر در این دیدار ، ضمن قدرداني از  حمايتهاي شورای اسلامی شهرو شهردار از كتابخانه هاي عمومي و تلاش وی جهت ارتقاي كتابخانه ها، در خصوص  واريز سهم نيم درصد شهرداريها، خواستار حمايت بيشتر مسئولان از كتابخانه ها شد ./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار