سرپرست تیم بسکتبال مهرام تاکید کرد که نظر هیئت مدیره باشگاه بر ماندن هاشمی به عنوان سرمربی تیم است و با رفتن مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم خواهد بود.

حمیدرضا صمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تصمیم بر شرکت در لیگ تصریح کرد: باشگاه مهرام به گونه ای است که در لیگ شرکت نمی کند یا با تمام توان وارد مسابقات می شود امسال هم مانند روال گذشته با تمام قدرت می آییم و سیاست های باشگاه در سال قبل مبنی بر تلفیق یک ترکیب جوان و با تجربه را ادامه می دهیم مثل همیشه نیز برای قهرمانی تلاش می کنیم

وی افزود: هاشمی همچنان سرمربی تیم است البته هنوز مذاکره ای با وی نشده اما نظر هیئت مدیره و مدیر عامل بر ماندن وی است و خود هاشمی نیز مشکل خاصی ندارد تمام بازیکنان که قرار داد 2 ساله دارند نیز در تیم می مانند.

*در شروع لیگ بازیکن خارجی جذب نمی کنیم

صمد زاده با اشاره کرد: طبق تصمیم هیئت مدیره در شروع لیگ بازیکن خارجی جذب نمی کنیم اما همزمان با اعلام برنامه مسابقات غرب آسیا بازیکن خارجی خود را جذب کرده و در ادامه لیگ نیز از آنها استفاده می کنیم.

وی توضیح داد: برای جام باشگاه ها ی آسیا قصد جذب بازیکن خوب و قدرتمند خارجی را داریم اما با توجه به زمان کم و همچنین همزمانی نقل وانتقالات بسکتبال اروپا، جذب بازیکن خارجی در این مقطع سخت است به هر صورت اگر بازیکن خارجی خوبی پیدا نکینم با همان نیروهای ایرانی به اسیا می رویم.

* مراسم قدر دانی برای کامرانی

سرپرست مهرام با بازگشت به موضوع بازیکنان طبق آن چه کری خواندم پیوستن مهدی کامرانی به تیم پتروشیمی قطعی است و ماهم از این بازیکن به خاطر زحماتش برای تیم متشکریم بعد از 6 سال حضور دوست نداشتیم چنین اتفاقی بیفتد اما خود کامرانی به هر دلیلی تصمیم به تعویض تیم گرفت.

وی تأکید کرد: مراسم قدردانی ای نیز برای تشکر از مهدی کامرانی برگزار خواهیم کرد این بازیکن اگر هم آسیب دیده و پیر شده باشد همه در همین باشگاه اتفاق افتاده و بحث نخواستن وی از طرف ما مطرح نبود بلکه گاهی خود بازیکن تصمیم می گیرد تا برای کسب تجربه یا پیشنهاد بهتر تیم خود را تغییر دهد ما هم قراردادی با وی نداشتیم.

*صمد سمبل مهرام است

صمدزاده در مورد وضعیت صمد نیکخواه بهرامی گفت: بحث اولتیماتوم صمد به باشگاه در این روز مطرح شده بود در حالی که یک بازیکن در حد تعیین اولتیماتوم برای باشگاه نیست اما تمام بازیکنان نگران وضعیت خود بودند و صمد نیز مانند بقیه پی گیر بود که این نگرانی ها نیز قابل درک است ما هم طبق قرار قبلی دیروز به وی اعلام کردیم که با توجه به قرارداد 2 ساله این بازیکن به وجودش نیاز داریم.

وی ادامه داد: صمد نیکخواه سمبل و نشانه باشگاه مهرام است و با رفتن مهدی کامرانی این بازیکن کاپیتان تیم خواهد بود در مورد مذاکره باشگاه های دیگر با وی نیز شنیده ام اگر باشگاه های دیگر تمایل به استفاده از این بازیکن گران بها دارند باید با باشگاه تماس بگیرند تا شرایط سنجیده شود از طرفی حامد آفاق هم پیشنهاداتی از سایر تیم ها دارد و باید در مورد ماندن برای فصل بعد با وی مذاکره کنیم.

صمد نیکخواه تأکید کرد: امروزه جلسه ای برای تعیین تکلیف بازیکنان برگزار می کنیم اما حضور صمد نیکخواه بهرامی، امیر صدیقی، سجاد مشایخی، آرمام زنگنه، محمد درگی، محسن مرادخانی، حسین رحمتی، فرید اصلانی و 2 بازیکن از تیم جوانان قطهی است و در صورت علاقه تیم های دیگر به بازیکنانی که قرارداد 2 ساله دارند این تیم ها باید به جای خود بازیکن با باشگاه وارد مذاکره شوند.

وی در مورد حضور بازیکنان مهرام در تیم گفت: نظر هیئت مدیره بر این است که به همان نحوی که فدراسیون با باشگاه ما تعامل داشته ما نیز با آنها همکاری کنیم در این زمان باید شرایط را مدیریت کنیم و جنگی بین ما در کار نیست در فضای دوستانه تعامل و همکاری باید هم تیم ملی با قدرت به کاپ آسیا برود و با قهرمانی انگیزه را به بسکتبال برگرداند و هم ما به آسیا برویم.

*توقع قهرمانی نداشته باشید

وی اشاره کرد: ما برای هیئت مدیره نیز شرایط را کاملاً باز کردیم تا توقع قهرمانی از تیم در جام باشگاه های آسیا را با توجه به زمان کم و مشکل بازیکن خارجی و... نداشته باشند اما ما هم قول می دهیم که با تمام توان در جام باشگاه ها شرکت کرده و نتیجه درخور نام ایران و مهرام را نیز به دست بیاوریم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار