قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهداری های کشور از سرمایه گذاری 50میلیارد تومان در طرح های شهرداری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: غلامحسین تابش فر امروز در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری رد طرح های شهرداری های کشور با اعلام این خبر افزود: با توجه به ظرفیتی که در مدیریت شهری و روستایی شهرداری های کشور وجود دارد این نخستین همایشی است که در راستای منویات مقام رهبری در جهت حمایت از کار تولید و حمایت از سرمایه داخلی انجام شد.

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهداری ها با اشاره به اینکه تخریب 100سال است که شهرداری ها در کشور تأسیس شده اند اظهار داشت در سال 62 قانونی تصویب شد که شهرداری ها از ظرفیت های قانونی و بالقوه خود استفاده کنند اما تاکنون با توجه به گستردگی شهرداری ها و محدودیت های قانونی و منابع مالی نتوانستند خدماتی در شأن شهروندان ارائه دهند.

تابش فر تصریح کرد:‌ ایجاد تحول در نگاه مدیران شهری و روستایی در زمینه بهره گیری از قابلیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح ها معرفی طرح های شهرداری ها و دهیاری های کشور برای جذب سرمایه ایجاد فرصت تأمل صاحبان سرمایه وکارآفرینان شهری برای توسعه شهرها برخی اهداف برپایی این همایش است.

دی اذعان داشت: 204 شهرداری در غالب 94 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند که بیش از 2هزار و 200طرح خود را در معرض بازدید سرمایه گذاران قرارداده اند.

شایان ذکر است: این همایش طی روزهای 18 تا 21 شهریور ماه در تالار وزارت کشور برگزار می شود. /ری

برچسب ها: مقام ، سازمان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار