کمک 450 میلیون ريال پزشکان شهرستان ارومیه توسط رئیس شورای نظام پزشکی آذربایجان غربی جهت کمک به بازسازی مناطق زلزله زده اهر تحویل نظام پزشکی اهر شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس نظام پزشکی استان اذربایجان غربی دراین سفر ضمن دیدار با فرماندار اهر از آمادگی جامعه پزشکی استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه جهت حضور در منطقه و کمک مادی و پزشکی به آسیب دیدگان از زلزله خبر داد.

دکتر عابد فتاحی خدمت به زلزله زدگان و تلاش در جهت حل مشکلات آنها را یک وظیفه عمومی ذکر کرد و افزود: نظام پزشکی استان آذربایجان غربی و پزشکان شاغل دراین منطقه آمادگی دارند با حضور در مناطق زلزله زده در خدمت آسیب دیدگان از زلزله باشند.

فرماندار اهر نیز دراین جلسه خدمات جامعه پزشکی در زلزله اخیر را یک اثر ماندگار و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: حضور به موقع اکیپ های امدادی، درمانی و پزشکان در مناطق زلزله زده از اولین ساعات وقوع این حادثه دردناک موجب کاهش تلفات جانی و تسریع در درمان آسیب دیدگان شد.

رضا صدیقی با تقدیر از این عمل انساندوستانه پزشکان آذربایجان غربی و ارومیه گفت: با توجه به وسعت مناطق زلزله زده و رسیدن فصل سرما حمایت همه جانبه مردم و مسئولین مورد نیاز است تا در کمترین زمان ممکن سرپناهی مناسب برای آسیب دیدگان فراهم گردد.

رئیس نظام پزشکی اهر نیز با ارائه گزارشی گفت: ستاد کمک به آسیب دیدگان از زلزله در محل نظام پزشکی اهر تشکیل و کمک های انساندوستانه پزشکان و دفاتر نظام پزشکی در اقصی نقاط کشور دراین ستاد تجمیع و به نحو شایسته در مورادی که مورد نیاز منطقه باشد صرف خواهد شد.

دکتر مقصود پویا گفت: تاکنون نظام پزشکی کشور و اکثر دفاتر نظام پزشکی به این امر انساندوستانه کمک کرده اند./س

برچسب ها: کمک ، پزشکان ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.