مدیر صنعت ، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم از تسهیل فرآیند تامین سوخت مورد نیاز برای واحدهای صنعتی و معدنی در این منطقه خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مهندس محمد رضا نوری تیرتاشی افزود : با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبني بر تسريع و تسهيل در فرآيندهاي ارائه خدمت به فعالان عرصه توليد و تجارت و رفع دغدغه هاي مديران واحدهاي توليدي و همچنین كاهش هزينه ها، پيگيري هاي لازم انجام شد و طرح حمایتی جهت تامین سوخت واحدهاي صنعتي و معدني مستقر در جزيره قشم بصورت متمركز در مديريت صنعت ، معدن و تجارت واقع در شهرك صنعتي تولا انجام مي شود.
وی گفت : در این راستا، فعالان اقتصادي و صنعتی با ارائه گزارش عملكرد توليدي ماهيانه و ثبت درخواست سوخت موردنياز در سامانه تجارت آسان (حداكثر تا بيست وپنجم هرماه) می توانند خدمات مطلوب تری دریافت کنند.
نوری با اشاره به تسهيل در امور متقاضیان و سرمایه گذاران صنعتی، از آماده سازی ميز خدمت با هدف ارایه خدمات اينترنتي نظير سامانه سوخت،ثبتارش(سامانه ثبت سفارش)،بهين ياب جهت فعالان عرصه توليد و تجارت در ساختمان اين مديريت به عنوان برنامه های آتی حوزه صنعت و معدن قشم خبر داد./س .

برچسب ها: سوخت ، واحد های صنعتی ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.