نمایشگاه نقاشي « هم پاي همبستگي هايم » آثار بانوي هنرمند نيشابوري «صبا رأفت » در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگشايش يافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور؛حميدرضا آتشي مسئوول مجتمع هاي فرهنگي و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: هنرمندان جوان و تحصيل كرده نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص نقاشي توانسته اند آثار مانايي را تا كنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر نمايشگاه نقاشي« هم پاي همبستگي هايم » در صدد است موضوعات آثار هنري را براي كشف رازهاي معنوي به مخاطب ارايه كند چرا كه نقاش فارغ از نيازهاي مادي مي انديشد و سعي مي كند بر ذهن و احساس مخاطب تأثير بگذارد.

وي افزود: نمایشگاه نقاشي « هم پاي همبستگي هايم »  آثار بانوي هنرمند نيشابوري «صبا رأفت» است كه در آن 20 اثر نقاشي در ابعاد  45*35  تا 50*40  سانتيمتر برپا شده است .

آتشي به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه داراي تكنيك طراحي با زغال است وبا سبك هاي رئاليسم و فتوليسم است .

وي خاطر نشان كرد : اين سومين نمايشگاه انفرادي صبا رأفت است كه داراي 15 سال سابقه هنري نقاشي دارد و دانش آموخته كارشناسي نقاشي از دانشگاه هنر نيشابور مي باشد و در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن است.

آتشي تصريح كرد: نمايشگاه نقاشي « هم پاي همبستگي هايم » از 18 لغايت 23 شهريور 91 هر روز از ساعت 9 الي 12 و 5 الي 8 بعد از ظهر در محل نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد./ه

برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار