تدوین و اجرای بهینه و دقیق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش از دستاوردهای مهم نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان امام جمعه زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: سال تحصیلی جدید با اجرای نظام جدید آموزشی به عنوان بخشهایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آغاز می شود و توجه دست اندركاران دستگاه تعلیم و تربیت برای تحقق نتایج موفقیت آمیز این سند بسیار تاثیر گذار است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: دانش آموزان آینده سازان و سرمایه عظیم كشور به شمار می روند و توجه بیشتر به تامین نیازهای متعدد آنان بیش از گذشته ضروری است.

وی توجه به مقوله پرورشی و تربیتی دانش آموزان را از نیازهای بسیار مهم و ضروری نظام تعلیم و تربیت كشور برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه این مسائل كمتر مورد توجه قرار گرفته است و در كانون خانواده ها نیز از سوی والدین بهای لازم به این امر داده نمی شود.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت كمبود هایی دارد كه رفع این مهم با برنامه ریزی و توجه متولیان مربوطه امكان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در زنجان خاطر نشان كرد: برگزاری نمازجماعت در مدارس استان از كارهای مهم و تاثیرگذار است و این امر ترویج بیشتر اقامه نماز در بین دانش آموزان را به همراه دارد./س

برچسب ها: تحول ، آموزش ، دستاورد ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.