بيست و دومين كنگره سالانه انجمن چشم پزشكي ايران از هشتم تا يازدهم آبان ماه سال جاري در تهران برگزار مي شود.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن چشم پزشکی ایران؛ دكتر مسعود ناصري پور، بروز رساني اطلاعات چشم پزشكان را از جمله اهداف برگزاري اين كنگره برشمرد و عنوان كرد: ارائه جديدترين مطالب علمي در قالب حداقل 10 سمپوزيوم و 30 كارگاه براي گروه‌هاي تخصصي و فوق تخصصي نظير شبكيه، قرنيه، استرابيسم، جراحي ترميمي و پلاستيك و گلوکوم صورت خواهد پذيرفت که در ایام کنگره چند جراحی  زنده در رشته های فوق در بیمارستان حضرت رسول (ص) انجام و در سالن همایش بصورت زنده  پخش و شرکت کنندگان سئوالات خود را از جراح خواهند پرسید .

دبير اجرايي بيست و دومين كنگره سالانه انجمن چشم پزشكي ايران با اشاره به اين كه فراخوان ارسال مقالات از 16 تيرماه اعلام و تا 6 شهريور ادامه داشت از آغاز بررسي بيش از 350 مقاله رسيده به دفتر دبيرخانه كنگره خبر داد و گفت: این مقالات در تاریخ 9 شهریور توسط کمیته علمی کنگره مورد بررسی قرار گرفته و نتايج داوري مقالات تا 20  شهريور ماه به سخنرانان اعلام خواهد شد .

اين جراح و متخصص چشم افزود:‌ این کنگره دارای امتياز بازآموزي براي شركت کنندگان و سخنرانان خواهد بود که میزان امتیاز متعاقبا به اطلاع خواهد رسید .

وي همچنين ضمن اعلام خبر حضور دانشمندان برتر از ساير كشورها به عنوان مهمانان ويژه كنگره  خبر داد و اظهار داشت : 6 فوق تخصص چشم از امريكا، 2 نفر  از اروپا، 2 نفر از آسيا و يك نفر از استراليا براي شركت در كنگره در تهران حضور مي يابند.
ناصري پور با بيان اين كه در خلال ارائه برنامه‌هاي علمي در قالب يك برنامه زمان بندي شده 4 روزه، جلسات آموزشي مختص دستياران چشم پزشكي و چشم پزشکان جوان نيز برگزار مي شود، گفت: پيش بيني مي كنيم بيش از 1800 تن از پزشكان، متخصصان چشم و اپتومتريست‌ها در كنگره حضور داشته باشند.

بر اساس اين گزارش، بيست و دومين كنگره سالانه انجمن چشم پزشكي  ايران به همت انجمن چشم پزشكي ايران و با همكاري گروه چشم پزشكي و مركز تحقيقات چشم بيمارستان حضرت رسول(ص) از تاريخ 8 تا 11 آبان ماه در سالن همايش هاي رازي برگزار مي شود. علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 66919061تماس حاصل نمايند و يا به پايگاه اينترنتيwww.irso.org مراجعه كنند. /ح

برچسب ها: کنگره ، چشم پزشکی ، گلوکوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.