وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد: ایران در مسئله سوریه بدنبال یک برون رفت مسالمت آمیز بدون دخالت دیگران و براساس راه حل سوری سوری است.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد: ایران در مسئله سوریه بدنبال یک برون رفت مسالمت آمیز بدون دخالت دیگران و براساس راه حل سوری سوری است. 

علی اکبر صالحی ضمن تبریک انتصاب اخضر ابراهیمی به این سمت و آرزوی موفقیت ایشان در این مسئولیت خطیر با توجه به تجارب ارزنده وی در این زمینه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای کمک به موفقیت ایشان در برقراری آرامش در سوریه اعلام کرد.
 
اخضر ابراهیمی نیز ضمن تشکر از تماس وزیر امورخارجه کشورمان و تاکید بر اهمیت نقش مثبت ایران در تحولات سوریه، راهکار سیاسی را تنها راه حل بحران سوریه ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که تمام طرفهای ذیربط در برقراری امنیت و آرامش در سوریه و صلح و ثبات منطقه ای همفکری و مساعدت کنند.

وی بر لزوم تقویت رایزنیهای و ادامه تلاشها برای دستیابی به راه حل مسالمت آمیز برای برون رفت از بحران جاری در سوریه تاکید کرد .

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار