خالوندی:ازاینکه طلای ایران را دو رقمی کردم خیلی خوشحالم

پرتابگر نیزه کشورمان که شنبه شب در رقابتهای کلاسˈاف 57و58ˈ ضمن ثبت رکورد جهان به مدال طلا رسید، گفت:از اینکه مدالهای طلای کاروان ورزشی ایران را دو رقمی کردم ، خیلی خوشحالم .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ پرتابگر نیزه کشورمان که شنبه شب در رقابتهای کلاسˈاف 57و58ˈ ضمن ثبت رکورد جهان به مدال طلا رسید، گفت:از اینکه مدالهای طلای کاروان ورزشی ایران را دو رقمی کردم ، خیلی خوشحالم .

ˈ محمد خالوندی ˈ پرتابگر کرمانشاهی که آخرین مدال طلای ایران را در بازیهای پارالمپیک کسب کرد در ادامه افزود: برای بدست آوردن مدال طلا زحمات فراوانی را طی یکسال اخیر متحمل شدم که البته مربیانم در این راه بخوبی مرا هدایت کردند.

وی افزود: کسب مدال طلا آن هم در میدان بزرگی همچون پارالمپیک که بهترینهای جهان در آن حضور می یایند، کار آسانی نیست ولی خدا را شاکرم که توانستم به انتظارات مربیانم و هموطنانم جامه عمل بپوشاتم.

خالوندی در ادامه گفت : خوشبختانه تیم ملی دوومیدانی دربازیهای پارالمپیک لندن عملکرد موفقیت آمیزی داشت و امید است که جامعه ورزش کشور ، هدایای ما را پذیرا باشند.

این ورزشکار دلاور در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد : کاروان پارالمپیک ایران در لندن نسبت به دوره قبل عملکرد بهتری داشت و من امیدوارم که این افتخارات بزرگ باعث شود تا مسوولان نسبت به ورزشکاران جانباز و معلول توجه بیشتری داشته باشند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار