نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: در نشست صبح امروز(يكشنبه) اين كميسيون مقرر شد هيئتي از مجلس براي مذاكره با مقامات ليبيايي و رسيدگي به سرنوشت كارمندان ربوده شده هلال احمر در اين كشور تشكيل و به اين كشور اعزام شوند.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم سرعين، نمين و اردبيل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه صبح امروز(يكشنبه) هيأت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در اين نشست، برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در تهران و دستاوردهاي اين اجلاس از منظر سياسي، ديپلماتيك مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد طي بيانيه‌اي از برگزاري باشكوه اجلاس تهران تقدير شود.

وي در ادامه افزود: همچنين در نشست مذكور مقرر شد كميته‌هاي تخصصي كميسيون، اولويت‌هاي كاري خود را براي پيگيري جمع‌بندي و اعلام كنند.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي با بيان اينكه در نشست صبح امروز هيئت رئيسه كميسيون، وضعيت گروگان‌هاي ايراني در ليبي نيز مورد بحث و بررسي قرار گرفت، اظهار داشت: مقرر شد هيأتي از كميسيون امنيت ملي به عنوان نماينده مجلس، براي مذاكره با مقامات ليبيايي براي رسيدگي به سرنوشت كارمندان هلال احمر ربوده‌شده ، تشكيل و به اين كشور اعزام شوند تا مقدمات آزادسازي اين عزيزان فراهم شود.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار