عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: اشتباه اصلاح‌طلبان در سال 88 تن‌ ندادن به سياست‌هاي نظام بود درحالي كه سياست‌هاي نظام بايد براي همه قابل قبول باشد و اصلاح‌طلبان هم از بايد به آن عمل کنند.

محمد باقر ذاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه‌هاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست جمهوري
يازدهم گفت: مطرح كردن اسامي كانديداهاي احتمالي و اظهار‌نظر درباره افراد، بدون توجه به برنامه‌ها،‌ اهداف و سياست‌هاي آنان به ضرر اصلاحات است.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي ادامه داد: رياست‌جمهوري پستي حساس و مهم است و رئيس‌جمهور بايد در زمينه سياست‌هاي داخلي و خارجي صاحب‌نظر باشد.

وي مطرح‌شدن اسامي افراد را در مقطع کنوني تبليغات زود هنگام دانست و اظهار داشت: مطرح کردن اسامي افراد خلاف قانون است و بحث رياست جمهوري تنظيم روابط بين المللي است و اظهار‌نظر درباره افراد بدون توجه به برنامه‌ها و سياست‌هاي آن کاري ناشيانه و کورکورانه است.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي تاکيد کرد: نوع تعامل رئيس جمهور با مقام معظم رهبري هم داراي اهميت فراواني است چرا كه ايشان بر مسئولين اشراف بيشتري داشته و رئيس جمهور بايد تابع ايشان باشد.

ذاکري با بيان اينکه اگر مقام معظم رهبري کاري را به صلاح کشور نداستند بايد رئيس‌جمهور از انجام آن خودداري كند، اظهار داشت: معتقدم فردي که 8 سال رئيس‌جمهور بوده نبايد مجددا به قدرت بازگردد.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي خاطر نشان کرد: اشتباه اصلاح‌طلبان در سال 88 تن‌ ندادن به سياست‌هاي نظام بود در حالي كه سياست‌هاي نظام بايد براي همه قابل قبول باشد و اصلاح‌طلبان هم از  بايد به آن عمل کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اعتماد ، ملی ، ذاکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار