تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم‌بینایان ایران به عنوان ششم پارالمپیک 2012 لندن رسید تا امیر پوررضوی ، بهزاد زاد علی اصغر و مقصود قلیزاده بازیکنان تبریزی و سجاد حسین زاده مربی تبریزی تیم ملی تیم به مقام ششمی دست یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، در ادامه رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن، تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم‌بینایان کشورمان که برای کسب عنوان پنجم یا ششمی به مصاف چین رفت که در پایان با شکست مقابل حریف آسیایی‌اش به عنوان ششمی بسنده کرد.

این دیدار در پایان وقت‌های قانونی با حساب صفر بر صفر مساوی به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در نهایت تیم چین با پیروزی در ضربات پنالتی با نتیجه یک بر صفر به عنوان پنجمی رسید و ایران به ششمی بسنده کرد.

در پارالمپیک 2012 لندن مرضیه صدقی ، جلال خاکزادیه در رشته پرتاب دیسک و وزنه ، حسین ممی پور اولین تنیسور ایرانی در پارالمپیک ، بهمن رضایی سرمربی تیم دوومیدانی ، علی کشفیا سرپرست تیم والیبال نشسته ، امیر پوررضوی ، بهزاد زاد علی اصغر و مقصود قلیزاده در رشته فوتبال نابینایان و سجاد حسین زاده سرمربی تبریزی تیم ملی فوتبال فوتبال نابینایان نمایندگان استان در پارالمپیک 2012 لندن بودند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.