برای ساخت واحدهای مسکونی فاز نخست مسکن مهر شهر نهبندان تاکنون113 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند اظهار کرد: تعداد 565 واحد مسکونی در قالب 12 تعاونی فاز نخست مسکن مهر ساماندهی شدند.

حمید بهادری با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی تاکنون 485 واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است، تصریح کرد: 80 واحد دیگر نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد.

وی با اشاره به ایجاد و فعالیت تعداد 131 تعاونی در شهرستان نهبندان افزود: هم‌اکنون تعداد 15 هزار و 530 نفر از جمیعت شهرستان عضو این تعاونی‌‌‌ها هستند وتسهیلات پرداخت شده به تعاونی های نهبندان تاکنون 4 میلیارد و130 میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان گفت: این تعداد تعاونی تشکیل شده در نهبندان در گرایش‌های کشاورزی، دامپروری، صنعتی، عمرانی، خدماتی، تولیدی، معدنی، حمل و نقل، مصرف، اعتبار و مسکن فعال هستند و برای بیش از 900 نفر ایجاد اشتغال کردند.

بهادری افزود: بیشترین تعاونی‌های فعال شهرستان هم‌اکنون به ترتیب در گرایش‌های مسکن، کشاورزی، خدماتی، صنعتی و تامین نیاز مصرف‌کنندگان فعالیت دارند.

وی از افتتاح تعاونی تولید آب معدنی و یخ چشمه‌سار نهبندان در هفته تعاون خبر داد و افزود:غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، نشت مطبوعاتی، بازدید از تعاونی‌های برتر، پاسخگویی عمومی، دیدار با امام‌جمعه، همایش خانواده تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استقرار کارگروه تخصصی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عمده برنامه‌های هفته تعاون نهبندان است./س

برچسب ها: هزینه ، ساخت ، مسکن ، مهر ، نهبهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.