در مراسمي با حضور پيريايي استاندار قم، نامجو وزير نيرو، حجت الاسلام والمسلمين آشتياني و اميرآبادي نمايندگان مردم قم و جمعي از مسولان، جشن اتمام عمليات حفاري بزرگ ترين تونل انتقال آب خاورميانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل از روابط عمومي استانداري قم، كرم رضا پيريايي در اين مراسم اظهار كرد: اين تونل به طول 56 كيلومتر به عنوان عظيم ترين تونل انتقال آب در خاورميانه، از بخش هاي بسيار مهم و در عين حال پيچيده مربوط به طرح بزرگ انتقال آب از سرشاخه هاي دز به قم محسوب مي شد كه خوشبختانه با تلاش و همت شبانه روزي متخصصان و مجريان طرح امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستيم.
وي با اشاره به اين كه با حفر اين تونل، شمارش معكوس براي تكميل و بهره برداري نهايي طرح و تحقق مطالبه شيرين شدن آب قم آغاز شده است، افزود: اميدواريم با اجرا و تكميل سريع و به موقع باقيمانده تاسيسات و بخش هاي ضروري اين پروژه ، شاهد بهره برداري كامل آن براي نيمه اول سال آينده باشيم.
استاندار قم اجراي اين پروژه را ثمره عنايت هاي ويژه مقام معظم رهبري و تلاش و اهتمام جدي مجموعه دولت و مجلس عنوان و خاطرنشان كرد: اجراي كامل اين طرح بزرگ و ارزنده ، آرزو و مطالبات ديرينه مردم شريف و متدين استان مقدس قم و مسولان را برآورده خواهد كرد./س
برچسب ها: قم ، شمارش معکوس ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.