معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: تعاون از مولفه های اساسی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک،  اشتهاردی در هفتمین جشنواره تجلیل از تعاون گران و كارآفرینان برتر استان مركزی در مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب اراك افزود: كار گروهی زمینه موفقیت های چشمگیر را فراهم می كند كه این مهم در قرآن كریم و دین اسلام نیز مورد تاكید قرار گرفته است.

وی بیان كرد: فرهنگ تعاون در بسیاری از عرصه ها راهگشا است و این فرهنگ باید روز به روز گسترش یابد زیرا در آبادانی بیشتر كشور نقش بسیار مهمی دارد.

وی، با یادآوری جنگ تمار عیار اقتصادی با دشمنان افزود: گسترش روحیه تعاون و تلاش در مقطع فعلی موجب پیروزی بر دشمنان در این جنگ می شود.

اشتهاردی اظهار كرد: یكی از محورهای مهم و مورد تاكید وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، حمایت های مختلف از كارآفرینان است.

وی یادآور شد: ایران كشوری پیشتاز در عرصه تعاون است و 180 هزار شركت تعاونی در كشور وجود دارد كه 40 میلیون نفر عضو آنها هستند و با تشكیل این شركت ها سه میلیون و 200 هزار اشتغال در زمینه های مختلف ایجاد شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اضافه كرد: در جهان از هر هفت نفر و در ایران از هر سه نفر؛ یك تن عضو تعاونی است.

اشتهاردی تصریح كرد: شمار كارآفرینان ثبت نام شده در سامانه جشنواره كارآفرینان به 25 هزار و 762 نفر رسید كه این آمار نسبت به سال قبل افزایش 78 درصدی را نشان می دهد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.