قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال تحصیلی 91-92 در مجموع 500هزار دستگاه به ظرفیت ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شود.

سید مهدی حسینی پویا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این مطلب افزود: برای کاهش بارترافیکی اول مهرماه سال جاری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نظر دارد 50دستگاه اتوبوس دو کابینه بی آرتی و 100 دستگاه واگن به ظرفیت ناوگان حمل و نقل شهری اضافه کند.

قائم مقام سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین در این راستا خط 5 بی آر تی قبل از مهر ماه از میدان آرژانتین تا متروی علم و صنعت راه اندازی می شود.

حسینی پویا، اظهار داشت: طبق آمار از سال 87 که بحث ساماندهی سرویس مدارس را با همکاری آموزش و پرورش   و سهم 6درصدی سرویس دهی به مدارس را آغاز کرده ایم، پیش بینی می شود که این سهم در سال تحصیلی 91-92 به 60درصد برسد.

قائم مقام سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به افزایش بار ترافیکی 25 تا 30درصدی ابتدای مهرماه خاطرنشان کرد: برای افزایش تردد دانش آموزان، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدام به تعمیر و تعویض و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط کشی و بازسازی المان های ترافیکی کرده است. /ف

برچسب ها: ترافیک ، ناوگان ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار