نماینده مردم شوشتر در مجلس شوراي اسلامي گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم در دولت نهم و دهم رشد بسیار زیادی داشته است و به این دلیل باید از دولت خدمت‌گذار تشکر کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در مراسم افتتاح پست 132 ولت ایستگاه شعیبیه شوشتر  افزود: در بخش عمران روستایی  گام‌های اساسی برداشته شده است و بهسازی روستاهای بخش شعیبیه در سال‌های گذشته رشد چند برابری داشته است.

وی خواستار رفع مشکل دبیرستان دخترانه برای روستاهای این منطقه شد و گفت: باید برای رفع این مشکل در منطقه تلاش کنیم تا شاهد ترک تحصیل هیچ دانش‌آموزی به دلیل نبود مدرسه نباشیم.

سادات ابراهیمی با اشاره به مشکلات اساسی در این منطقه خاطرنشان کرد: در این منطقه مشکلات اساسی در بخش شبکه برق وجود داشت و افت ولتاژ مشکلی بود که همیشه از طرف ساکنان در این منطقه ابراز می‌شد ولی در شرایط کنونی با افتتاح این پست برق دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید بکوشیم تا در راستای رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان شوشتر تلاشی انجام دهیم و به این دلیل باید در تخصیص اعتبارات به این مناطق توجه بیشتری شود./ب
برچسب ها: محرومیت ، دستور ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.