وزیر كشور گفت : تغییر و جابجایی استانداران در كشور با هدف گردش نخبگان و مدیران توانمند انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/،مصطفی محمدنجار  در آیین معارفه استاندار اردبیل افزود: دولت بر اساس تشخیص خود و اینكه برای بهبود امور چه نیرویی در چه زمان و مكان عملكرد و قابلیت بهتری دارد اقدام به جابجایی و یا تغییر مدیران از جمله استانداران می كند.

وی گفت : دولت و استانداران یك مجموعه و تیم واحد هستند و بر اساس مصلحت و شرایط در پست ها و وظایف مختلف ، مكان و زمان های متفاوت بكارگرفته شده و حركت این مجموعه هدایت می شود.

مصطفی محمد نجار افزود: جابجایی استانداران بی شك با هدف پیشرفت امور صورت می گیرد و اینكه استانداران جاهای خدمت خود را باهم جابجا می كنند با این تشخیص صورت می گیرد كه آنها در مسولیت جدید مثمر ثمرتر از گذشته است .

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در استان اردبیل گفت : در دولت احمدی نژاد در همه بخش ها اقدامات اساسی و زیربنایی انجام گرفته و پیشرفت امور در بخش های مختلف اقتصادی ، عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی كم نظیر بوده است.

وزیر کشور همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی ، كار و سرمایه ایرانی گفت : استاندار جدید اردبیل باید برای اجرایی كردن و رسیدن به این هدف بزرگ اقدامات اساسی انجام دهد .

نجار بحث ایجاد فرصت های جدید اشتغال ، مسكن مهر ، راه اهن اردبیل - میانه ، اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی ، اتمام طرحهای نیمه تمام و مهر ماندگار ، بهسازی و توسعه شبكه راه شهری و روستایی ، اتمام سدهای در دست اجرای استان ، توسعه زیر ساخت ها ، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، تقویت حس امنیت در جامعه ، توجه و دقت به حفظ بیت المال ، مبارزه با مواد مخدر و انتخاب افراد و مدیران قوی و توانمند در استان را از جمله توصیه های خود به استاندار اردبیل برای توجه بیشتر به آنها ذكركرد.

در این آیین كه با حضور نماینده ولی فقیه دراستان ، نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان ، نمایندگان مردم در مجلس و مدیران استان برگزار شد وزیر كشور از خدمات دكتر حسین صابری تقدیر و اكبر نیكزاد را به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی كرد.

برچسب ها: اردبیل ، تودیع ، و ، معارفه ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.