فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري سارقي كه با تهديد زنان جوان به برهم زدن زندگي خانوادگيشان اقدام به سرقت و اخاذي از آنان مي‌كرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  ،سرهنگ محمد علي بختياري در تشريح جزئيات اين خبر اظهارکرد: در پي دادخواهي زني جوان مبني بر اينكه فردي ضمن تهديد وي به برهم زدن زندگي خانوادگي‌اش طلاجات وي را سرقت كرده، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت.
 بختياري افزود: در تحقيقات صورت گرفته از مالباخته مشخص شد فردي با بهانه‌هاي دروغين و تهديد مالباخته قصد داشته از وي اخاذي كند اما زماني كه موفق به اين امر نشده در فرصتي مناسب طلاجات وي را سرقت كرده و متواري شده است.
وي تصريح كرد: با انجام تحقيقات ويژه و گسترده سرانجام متهم شناسايي و در عملياتي ويژه و تعقيب و گريز با پليس دستگير و به كلانتري مربوطه منتقل شد.
فرمانده انتظامي اصفهان با بيان اينكه متهم در بازجويي‌هاي پليسي علاوه بر بزه انتسابي به چند فقره اخاذي و سرقت ديگر نيز اقرار كرد، گفت: متهم پس از شناسايي طعمه‌هاي خود كه اغلب از زنان جوان بودند با مطالبي دروغين آنان را به برهم زدن زندگي خانوادگيشان تهديد و از آنان اخاذي مي‌كره اما زماني كه موفق به اين امر نمي‌شده در فرصتي مناسب طلاجات آنان را سرقت مي‌كرده.
به گفته بختياري در بازرسي از متهم چند تيغه سلاح سرد، يك قوطي افشانه فلفلي، مقاديري طلاجات مسروقه نيز كشف و ضبط شد.
وي با بيان اينكه مدارك و طلاجات شاكيه پس از طي مراحل قانوني به وي بازگردانده و متهم نيز به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد، خاطرنشان كرد: شهروندان در صورت برخورد با مواد مشكوك مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا اقدامات قانوني صورت گيرد./ف
برچسب ها: تهدید ، زنان ، اخاذی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار