المپياد دانش آموزي به روز پاياني خود رسيد،اخبار آخرين روز اين رقابتها به شرح ذيل است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تیم ژیمناستیک استان تهران در پایان رقابت های ژیمناستیک المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر به مقام قهرمانی رسید.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در پایان رقابت های ژیمناستیک دوره راهنمایی در استان اصفهان در وسیله خرک ملیکا حسین پور از استان تهران به مقام اول رسید، آناهیتا زرین کلاه از استان فارس دوم شد و یاسمن علیزاده از خوزستان و فاطمه صادقی از گیلان عنوان سوم را از آن خود کرد. در وسیله پارالل یاسمن علیزاده از استان خوزستان به روی سکو رفت و اول شد، مقام دوم مشترک به زینب امیریان از تهران و آرمیتا سمارج از البرز رسید و ملیکا حسین پور از تهران عنوان سوم را از آن خود کرد. در رشته فعالیت های زمینی ملیکا حسینی از تهران اول شد، زینب امیریان از تهران عنوان دوم را از آن خود کرد و آناهیتا  زرین کلاه از فارس عنوان سوم را کسب کرد.

 دروسیله موازنه ملیکا شیروانی ازتهران به مدال طلا رسید،سماء عزیز محمدی از استان البرزمدال نقره را به گردن آویخت وزینب امیریان سوم شد. در مجموع نتایج تیمی استان ها در مقطع راهنمایی استان تهران با 162.4 امتیاز رتبه اول را کسب کرد، استان البرز با 153.25 امتیاز دوم شد و استان مازندران با 133.6 امتیاز همراه با استان قزوین عنوان سوم مشترک را از آن خود کرد

                  نایب قهرمانی اصفهان در دوومیدانی دختران دانش آموز راهنمایی کشور

   تیم استان اصفهان در رشته دوومیدانی مقطع تحصیلی راهنمایی نایب قهرمان مسابقات دانش آموزان کشور شد.

 به گزارش گروه ورزش ئباشگاه خبرنگاران، در روز آخر رقابتهای دانش آموزان دختر سراسر کشور که به میزبانی اصفهان در اردوگاه کشوری شهید بهشتی فلاورجان برگزار می شد تیم فارس توانست جام قهرمانی را در دوومیدانی مقطع راهنمایی دختران بالای سر ببرد. اما عناوین بعدی به اصفهام و البرز رسید به این صورت که بعد از تیم فارس تیم های اصفهان و البرز به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

 گفتنی است در این دوره از مسابقات 20تیم در مقطع تحصیلی راهنمایی و 19تیم در مقطع ابتدایی با حضور 250ورزشکار در ماده های 100متر، 200متر، 400متر، پرش طول، 100متر با مانع، چهار در 100متر امدادی، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، سه هزار متر، هزار و 500متر و پنجگانه حضور داشتند که در مقطع ابتدایی نیز بعد از فارس تیم های تهران و اصفهان دوم و سوم شده بودند. در آخرین روز المپیاد سی ام در اصفهان؛ عناوین برتر شنا در تسخیر شناگران دختر مقطع متوسطه و راهنمایی تهران درپایان مسابقات شنای مقطع متوسطه المپیاد ورزشی دانش آموزان دخترتیم تهران با بیشترین امتیاز به مقام قهرمانی این دوره ازمسابقات رسید.

 به گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در پایان رقابت های شنای دختران در اصفهان، شناگران تهرانی توانستند با جمع آوری بیشترین امتیاز در مجموع رشته های شنی آزاد، قورباغه، پروانه کرال پشت و مختلط به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها برسند ضمن اینکه در این رشته تیم شنای استان البرز عنوان دوم را از آن خود کرد و مقام سوم به استان چهارمحال بختیاری رسید.

اما در بخش قهرمان قهرمانان دوره متوسطه نیز مریم الورنگی با کسب بیشترین امتیاز عنوان برترین ورزشکار را برای استان فارس به ارمغان آورد. در مسابقات مقطع راهنمایی شنای دختران، بار دیگر استان تهران پیشتاز بود و مدال طلای این دوره از رقابت های المپیاد دانش آموزی به استان تهران رسید. مقام دوم به تیم میزبان اختصاص یافته و نمایندگان اصفهان برای دریافت مدال نقره به روی سکو رفتند و عنوان سوم از آن خراسان رضوی شد.

 در بخش قهرمان قهرمانان مقطع راهنمایی نیز ارغوان تیموری از استان تهران و تارا صوفی از استان چهارمحال بختیاری به عنوان پرافتخارترین ورزشکاران این بخش معرفی شدند و مدال قهرمان قهرمانان را به صورت مشترک دریافت کردند. در پایان سی امین دوره از رقابت های المپیاد دانش آموزی تیم استان تهران در بخش شنا به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از رقابت ها انتخاب شد ./با
برچسب ها: مدارس ، ورزش ، المپیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار