دو ملي پوش تكواندو كشورمان براي حضور درنخستين دوره مسابقات بين قاره اي دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، نخستين دوره مسابقات تكواندو بين قاره اي 21 مهر بين تيم هاي منتخب آسيا و منتخب اروپا به دو صورت تيمي و انفرادي در مسكو روسيه برگزار مي شود.

اين مسابقات مانند مسابقات جام جهاني در بخش مردان و در يكي از اوزان 68 تا 80 كيلوگرم و در بخش بانوان دريكي از اوزان 58 تا 67 كيلوگرم در قسمت تيمي برگزار مي شود و در بخش انفرادي نيز در اوزان المپيكي نفرات برتر رنكينگ جهاني از سوي اتحاديه تكواندو آسيا و اروپا بازيكنان دعوت مي شوند.

از سوي (ATV) اتحاديه تكواندو آسيا نيز محمد باقري معتمد در وزن منهاي 68 كيلوگرمن و فرزاد عبدالهي در وزن منهاي 80 كيلوگرم به اين رقابت ها در بخش انفرادي دعوت شده اند كه هنوز مورد موافقت فدراسيون تكواندو واقع نشده و در حاليكه باقري معتمد قرار است مصدوميت زانوي خود را تحت عمل جراحي قرار دهد.

در بخش تيمي نيز قرار است فدراسيون چند بازيكن در اوزان اعلام شده را به اتحاديه آسيا معرفي كند تا اين اتحاديه بازيكنان را انتخاب كند.

احتمال حضور يك مربي ايراني در تيم منتخب آسيا نيز وجود دارد اتحاديه آسيا درخواست حضور يك مربي ايراني را كرده كه هنوز مربي به اين اتحاديه معرفي نشده و پس از معرفي كانديدا در جلسه كميته فني آسيا سرمربي و مربيان تيم منتخب معرفي خواهند شد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.