خوزستان/

مردم دزفول بادسته های گل از نایب قهرمان پارالمپیك جهان استقبال كردند

'عبدالرضا جوكار' نایب قهرمان پارالمپیك 2012 در رشته پرتاب نیزه صبح شنبه در میان استقبال گرم و پرشور مردم ورزش دوست و مسوولان محلی وارد دزفول شد.

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، اقشار مختلف مردم دزفول كه با دسته های گل در فرودگاه شهرستان دزفول حاضر بودند از جانباز بسیجی دزفولی آورنده مدال نقره پارالمپیك 2012 جهان به گرمی استقبال كردند.

كاروان استقبال كنندگان با در دست داشتن پرچم پرافتخار و سه رنگ كشورمان، جوكار نایب قهرمان پارالمپیك را از مسیر فرودگاه تا منزل این جانباز افتخار آفرین با شادی و سرور همراهی كردند.

دوستان و اقوام نایب قهرمان پارالمپیك نیز در منزل وی با گل و شیرینی از ورزشكار جانباز خود استقبال كردند.

مسوولان محلی دزفول نیز ضمن حضور در مراسم استقبال از این مدال آور پارالمپیك از ورزشكار جانباز شهرستان دزفول تجلیل كردند.

'مصطفی عظیمی فر' رییس شورای شهر دزفول نیز در حاشیه استقبال از نایب قهرمان پارالمپیك 2012 به خبرنگار ایرنا گفت: افتخار آفرینی عبدالرضا جوكار تنها متعلق به شهرستان دزفول نیست و این جانبازعزیز، دل همه ملت ایران را شاد كرده است.

وی افزود: این جانباز دزفولی با به اهتزاز درآوردن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پارالمپیك 2012 مایه افتخار و مباهات ملت سرافراز ایران به ویژه مردم خوزستان و دزفول می باشد.

در همین ارتباط سرپرست فرمانداری ویژه دزفول و نماینده مردم دزفول در مجلس نیز طی بیانیه های جداگانه ای نایب قهرمانی عبدالرضا جوكار در پارالمپیك 2012 را تبریك گفتند.

عبدالرضا جوكار در بازی های پارالمپیك 2012 لندن در بخش پرتاب نیزه مدال باارزش نقره را از آن خود كرد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.