همزمان با هفته جهانی هوا فضا، نخستین همایش ملی ماهواره برای توسعه پایدار توسط قطب علمی مخابرات رادیویی کشور؛12 لغایت 13 مهرماه سالجاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.

دکتر عباس محمدی، دبیرکنفرانس ملی ماهواره برای توسعه پایدار، توسعه و به کارگیری فناوری ماهواره در توسعه کشور را مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس ملی عنوان کرد و به خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون 110 مقاله توسط دبیرخانه کنفرانس دریافت شده که از این تعداد 60 مقاله جهت ارائه پذیرفته شده و 17 مقاله نیز برای نشستهای صنعتی در نظرگرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه از متخصصان شناخته شده بین المللی برای سخنرانی در این کنفرانس ملی دعوت شده است اظهار داشت:به تمامی دانشگاه های سراسرکشور فراخوان حضور در این همایش ملی ارسال شده و از مراکز صنعتی کشور نظیر سازمان فضایی ،سازمان صنایع دفاعی و تمامی سازمان های مخابراتی و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز دعوت شده است.
 
استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود:مدیریت منابع طبیعی ،مدیریت بلایای طبیعی و بهره وری از منابع غذایی و سایرد موارد مرتبط ،فناوری ماهواره های کوچک و مخابرات ماهواره ای از جمله محورهای مورد بحث در این همایش هستند.
 
وی خاطرنشان ساخت:این همایش  ملی شامل 15 نشست تخصصی اعم از نشست های عادی و صنعتی و 15 کارگاه تخصصی است که علاقه مندان برای کسب اطلا عات بیشتر میتوانند به سایت کنفرانس به نشانی www.ssd2012.ir مراجعه کنند./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار