هشت طرح صنعت و معدن سرمایه‌ای استان زنجان جزو طرح ماندگار قرار گرفته‌اند که با تامین منابع مالی برای آنها در پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به قرار گفتن طرح سرمایه‌گذاری سیمان خمسه جزو طرح‌های ماندگار گفت: طرح سیمان خمسه ایجرود به شرط تامین اعتبار در خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عباسی درصد پیشرفت طرح سیمان خمسه را 65 درصد اعلام کرد و افزود: این طرح برای بهره‌برداری در موعد مقرر نیاز به پرداخت تسهیلات دارد.

وی مجتمع فولاد البرز غرب، طرح سرمایه‌ای کیلوس ابهر، طرح اقتصادی مه‌‌ریس ابهر و فولاد صنعت زنجان و طرح آرسام گرانیت زنجان را به ترتیب با 56 و 72 و95 درصد پیشرفت فیزیکی را از طرح ‌‌هایی اعلام کرد که جزو طرح‌های ماندگار قرار گرفته‌ است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در ادامه به پیشرفت 25 درصدی طرح سرمایه‌ای مجتمع دارویی هزاره سوم اشاره کرد و گفت: سوله‌های لازم برای این طرح تهیه شده است و بحث تامین تجهیزات برای آن مطرح است.

عباسی به پیشرفت 51 درصدی طرح الیاف بازالت اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان استانی اگر صلاح بدانند می‌توان این طرح را هم جزو طرح‌های ماندگار قرار داد./س

برچسب ها: صنعت ، زنجان ، طرح ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.