تيم هاكي خوزستان در رده‌هاي سني نونهالان و نوجوانان پس از موفقيت در مسابقات كشوري توانست جزو 12 تيم برتر ايران قرار بگيرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، سالم خجسته، رييس هيات هاكي استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاركرد: تيم استان سال‌گذشته در مسابقات كشوري در رده‌هاي سني نونهالان و نوجوانان به ترتيب به عنوان‌هاي سوم و دوم دست پيدا كرد كه طي اين مسابقات و رقابت‌هاي كشوري كه امسال نيز برگزار شد، توانست به اين موفقيت دست يابد.

 

وي ادامه‌داد: ‌در چند سال اخير در بخش نونهالان و نوجوانان عملكرد خوبي داشته‌ايم و اكنون نيز كه جزو 12 تيم برتر كشور قرار گرفته‌ايم، مي‌توانيم در رقابت‌هاي المپياد ورزشي كشور كه مهرماه برگزار مي‌شود، شركت كنيم.

 

رييس هيات هاكي خوزستان عملكرد اين رشته در استان را بسيار خوب ارزيابي كرد و افزود: البته در بخش بانوان اين رشته در استان فعال نيست و به همين علت قصد دارم كميته فني اين بخش را تغيير دهيم.

 

وي عنوان‌كرد: ‌بانوان در هاكي عملكرد ضعيفي داشته‌اند و با توجه به اين‌كه هدف‌مان موفقيت در مسابقات كشوري است، مي‌خواهيم با اين تغييرات شوكي به بخش بانوان اين رشته وارد كنيم تا فعاليت آن‌ها بهتر شود؛ سعي مي‌كنيم فردي را انتخاب كنيم كه علاقه‌مندتر باشد.

 

خجسته در ادامه با بيان اين‌كه آقايان در رده‌سني بزرگسالان پتانسيل‌هاي خوبي دارند، گفت: البته در اين بخش اسپانسري نداريم و كسي ما را حمايت نمي‌كند. ما هم‌چنان منتظر هستيم تا كسي اسپانسري اين تيم را بپذيرد.

 

وي اظهاركرد: در صورت حمايت از اين تيم مطمئن هستم كه ما در كشور و ليگ برتر نيز مي‌توانيم صاحب مقام شويم. اكنون تمام سرمايه‌گذاري‌ها روي رشته‌هاي واليبال، بسكتبال و هندبال است و ما را رها كرده‌اند./س



برچسب ها: هاکی ، خوزستان ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.