مدیرکل راه وشهر سازی هرمزگان گفت:230کیلومتر بزرگ راه در قالب پروژه های مهر ماندگار توسط این اداره در دست اجراست که با بهره برداری از آنها وضعیت راههای استان بهبود پیدا می کند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مهدی زندیه وکیلی افزود: دولت برای ایجاد زیر ساختهای روستایی هم اهمیت قائل شده بطوریکه بیش از دوهزار کیلومتر راههای روستایی به بهره برداری رسانده و700کیلومتر هم در قالب پروژه های مهر ماندگار گنجانده شده است.
وی افزود : هم اکنون 270کیلومتر آنها اسفالت شده و 430کیلومتر دیگر در مرحله مختلف ساخت قرار دارد.
مدیرکل راه وشهر سازی هرمزگان با اشاره به اینکه جغرافیای استان باعث شده رودخانه های فصلی ودائمی استانهای همجوار به سوی هرمزگان سرازیر شوند اظهارداشت: این وضعیت موجب شده که به هنگام وقوع سیلاب راههای استان دچار انسداد و درروند حمل ونقل وقفه ایجاد کند.
زندیه وکیلی افزود: درهفت سال اخیر دوهزارو 300دستگاه پل در محورهای استان احداث و بهره برداری شده وهم اکنون نیز پل های حسنلنگی ،بهمدی و جلابی هریک بطول 300متر دردست ساخت بوده که با بهره برداری ازآنها شاهد ایمنی و ترافیک روان تری دراین محورها خواهیم بود.
وی گفت : درطول دوره فعالیت دولت های نهم ودهم 470کیلومتر بزرگ راه در این استان احداث شده واین رشد10برابرنسبت به گذشته که 45کلیومتر بود را نشان می دهد./س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.