قاچاقچياني كه با دستکاری باک خودروهای خود و به شیوه ای جدید سوخت را به داخل بشکه های تعبیه شده در یخچال هدایت می کردند با تلاش پليس استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ حسین زاده رئیس پلیس آگاهی اصفهان در گفتگو با خبرنگارحوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حین بازرسی کامیون ها متوجه بوی شدید گازوئیل منتشر شده از دو کامیون حامل یخچال شدند گفت: ماموران با توقیف این خودروها به بازرسی از آنان پرداختند.
وی با بیان اینکه جمله« مخصوص حما فراوردهای خام دامی»  نوشته شده بود گفت: کاراگاهان با باز کردن در یخچال با بشکه هایي از گازوئیل مواجه شدند.
 این مقام قضایی افزود: ماموران محموله مکشوفه را به همراه رانندگانش به پلیس آگاهی منتقل کردند و در بررسی از متهمان تعداد 12 عدد کارت سوخت کامیون نیز به عناوین مختلف  که در اختیار متهمان بود را کشف و ضبط کردند.             
حسین زاده ادامه داد: متهمان با دستکاری باک خودروهای خود و به شیوه ای جدید سوخت را به داخل بشکه های تعبیه شده در یخچال هدایت می کردند و پس از سوخت گیری با کارت های سوخت متعددی که در اختیار داشتند محموله را به شهرهای مرزی منتقل و به فروش می رسانند.
این مقام محترم انتظامی خاطرنشان كرد: از این باند 9240 لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد و دو دستگاه کامیون توقیفی حامل این محموله به همراه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این مورد همچنان ادامه دارد./ز
 
برچسب ها: یخچال ، قاچاق ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار