مجري برنامه "راه شب" در قالب بيان يك خاطره از اينكه هنرمندان هم چون ديگران به جاي بنزين سوپر پيتزا مي‌خورند پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، بامداد روز شنبه 18 شهريور ويژه برنامه جنگ راه شب كه در اين شبهاي گرم فصل تابستان مهمان خانه هاي مردم است به اجراي عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن رفت.
موضوع برنامه بامداد روز شنبه راه شب حريم خصوصي بود در ابتداي برنامه آيتمي از مهمانان بامداد روز چهارشنبه كه با حضور شهنام شهابي و مهدي مدرس بود پخش شد.
شهرام عبدلي بازيگر و امير تاجيك خواننده از مهمانان بامداد روز شنبه "راه شب" بودند.
شهرام عبدلي بازيگر با حضور در اين برنامه در خصوص حريم خصوصي گفت: حريم خصوصي همه جامعه درصد پائيني به آن مبتلا هستند ولي ما هنرمندان بيشتر درگير مسئله حريم خصوصي هستيم و در كوچه و محافل عمومي سوال هايي را درباره زندگي شخصي از ما سوال مي‌كنند.
مجري برنامه در ادامه صحبتهاي عبدلي عنوان كرد: يك روز من با همسرم در رستوران مشغول خوردن پيتزا بوديم بعد يك شهروندي آمد سر ميز و از من پرسيد مگر شما هم پتزا مي‌خوريد گفتم نه من بنزين سوپر مي‌زنم و بعد ادامه داد به خاطر اين مسائل من فقط خانه پدر و مادر خود  و همسرم مي‌روم.
وي ادامه داد: در حال حاضر سه تله فيلم را آماده پخش دارم.
عبدلي تصريح كرد: آرزو دارم در نقش پهلوان تختي بازي كردم و حتي حاضرم بدون پول برايشان كار كنم.
امير تاجيك خواننده با حضور در راه شب در خصوص حريم خصوصي گفت: حريم خصوصي مانند حجاب است و تفاوتي با آن ندارد انسان از حريم خصوصي به تفكر و بالندگي مي‌رسد و اگر حريم خصوصي هم وجود نداشته باشد آرامشي وجود نخواهد داشت.حريم خصوصي سبب سطح ارتقاي پيشرفت هر فرد است.
وي عنوان كرد: وقتي ترانه مي‌خوانم با توجه به معني آن حس آن ترانه را مي‌گيرم و خود آن ترانه حس لازم براي خواندن را به من مي‌دهد.
تاجيك در خصوص راز ماندگاري خود گفت: هنرمند بايد نسبت به كارهايش مسئول باشد و كارهايي كه انتخاب مي كند بايد متناسب با جامعه و مردم ‌آن باشد و بداند كه مسئول كارهايي است كه انجام مي‌دهد.
وي در اين باره افزود: اين احساس مسئوليت يك ارتباطي را بين او و مخاطب به وجود مي‌آورد كه موجب ايجاد ارتباط الهي بين آنها مي شود.
تاجيك در ادامه اظهار داشت: آلبوم جديدم با عنوان زندگي آبان ماه روانه بازار خواهد شد.
جنگ راه شب ويژه برنامه اي است كه هر شب به جز پنج شنبه ساعت 00:30 با اجراي هومن حاجي عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن مي‌رود./ي2
برچسب ها: راه شب ، شبکه پنج ، مجری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
آقا هومن خیلی باحالی خیلی دوست داشتنی هستی انشالله هر جا که هستی تنت سالم و دلت شاد باشه رحمت جوووون❤❤❤❤❤
بمونی برام بهترین بازیگر دنیا،،،،،)
آخرین اخبار