مشاور امور اقتصادی استاندار و دبیر ستاد مهر ماندگار هرمزگان گفت : بازرسان نهاد ریاست جمهوری از پروژه های مهر ماندگار استان بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس علی اباذری افزود: پل خلیج فارس، طرح توسعه بندر شهید رجایی و پالایشگاه عظیم ستاره خلیج فارس از پروژه هایی فرا استانی و با اهمیت بالای کشوری هستند که در این بازدید ها مورد توجه ویژه قرار دارند.

وی هدف از بازدید بازرسان نهاد ریاست جمهوری را بروز کردن اطلاعان مربوط به روند اجرایی پروژه های مهر ماندگار هرمزگان بر اساس مشاهدات عینی و میدانی، انعکاس بدون واسطه مشکلات و موانع پیش روی اجرا به نهاد ریاست جمهوری و یافتن راه حل های منطقی و کارشناسانه جهت رفع موانع عنوان کرد.

وی گفت: تسریع در روند اجرای پروژه ها در نهایت هدف اصلی تشکیل این هیئت بازرسی می باشد که نشانگر اهمیت ویژه مهر ماندگار برای دولت دارد.

دبیر ستاد مهر ماندگار هرمزگان بیان داشت: هئیت بازرسی نهاد ریاست جمهوری از تاریخ 15 تا 15 شهریور ماه به مدت 4 روز از 54 طرح استان بازدید می کنند که امروز این بازدید ها به اتمام رسیده و جمعبندی می گردد.

اباذری ادامه داد: البته این بازدید ها یک پیش برنامه برای حضور مهندس محرابیان دستیار ویژه ریاست جمهوری در مهر ماه برای بررسی روند اجرای کلیه پروژه های مهر ماندگار در استان هرمزگان است.

وی افزود : هیئت بازرسی در سه گروه مجزا کار بازرسی را در حال انجام هستند که به همراه هر گروه یک نماینده از استانداری و 2 نماینده از دستگاه های اجرایی مربوط به طرح مورد بازدید حضور دارند تا اطلاعات لازم و تکمیلی را به هیئت منتقل کنند که امیدواریم بهترین نتایج را در هرمزگان برای رفع موانع و تسریع اجرای طرح ها به دست آوریم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.