مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان جذب جوانان به مساجد و تکایا و شرکت در مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی را موجب رشد فکری و اعتقادی جوانان دانست.



به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام صفی‌‌یاری صبح امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اظهار کرد: با رشد فکری جوانان همچنین نقشه جنگ نرم دشمنان علیه جوانان را به هم ریخت.

وی افزود: بهبود ارتباط جوانان با مجموعه‌هایی که سبب رشد فرهنگی آنان می‌شود از نقاط قوت کارهای فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و منشا خیر و برکت برای مناطق می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی استان کردستان نیز در این نشست ضمن برشمردن ویژگی‌های فرهنگی و مذهبی، در سخنانی به کاهش آسیب‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: هیئت مذهبی به‌عنوان یک سازمان مردم نهاد در جامعه و به‌عنوان یک رسانه سنتی در حسینیه‌ها و مساجد مشغول فعالیت هستند و ما باید آنان را طوری سمت و سو بدهیم که به سوی فرهنگ اصیل اسلامی و مذهب اصیل سوق پیدا کنند.

علی خزایی همچنین با اشاره به نقش شورای هیئات مذهبی در هدایت هیئت‌ها یادآور شد: این شوراها در هدایت هیئت‌های مذهبی نقش اساسی را ایفا می‌کند و باید با برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات متعدد مسئولان را برای برگزاری مراسمات ملی و مذهبی آماده کنند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش هیئات مذهبی در جامعه امروزی گفت: توسعه و تعمیق باور و فرهنگ‌های اسلامی نقش بسزایی در ساماندهی این مجموعه مذهبی بزرگ و فرهنگی دارد که مسئولان هیئات باید بیش از پیش تلاش کنند.

گفتنی است؛ این نشست به منظور تبیین جایگاه، نقش و اهمیت شورای هیئات مذهبی، همکاری و تعامل این شورا با تشکل‌های دینی برگزار شد./ج1
برچسب ها: سنندج ، تبلیغات ، نقش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.