رئيس پليس فتاي استان مركزي گفت: اشاعه فحشا، منكرات و نيز انتشار، توزيع و معامله محتواي خلاف عفت عمومي در فضاي مجازي جرم تلقي شده و پليس با عاملان آن برخورد قانوني مي‌كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران شوك، سرگرد نوروزي رئيس پليس فتاي استان مركزي اظهار داشت: در راستاي انجام وظايف پليس فتا براي كاهش جرائم و تخلفات و افزايش امنيت كاربران، كارشناسان اين يگان وبلاگي را مورد شناسايي قرار داد كه اقدام به انتشار تصاوير مبتذل مي‌كردند.
وي افزود: بررسي‌هاي به‌عمل آمده مشخص شد كه مدير وبلاگ ضمن ارتكاب اين جرم اقدام به كلاهبرداري از طعمه‌هاي خود نيز مي‌كرده است، لذا پس از استعلامات صورت گرفته متهم شناسايي و دستگير شد.
اين مقام پليس در پايان هشدار داد: اشاعه فحشا، منكرات و نيز انتشار، توزيع و معامله محتواي خلاف عفت عمومي در فضاي مجازي جرم تلقي شده و پليس با عاملان آن برخورد قانوني مي‌كند.
 
دزدي اينترنتي از همكار صميمي
رئيس پليس فتاي خوزستان از دستگيري يك مرد كه در خيانت به همكار خود اقدام به خالي كردن حساب وي كرده بود، خبر داد و در خصوص حفاظت از رمزهاي بانکي هشدار داد.
سرگرد شعبان رئيس پليس فتاي خوزستان با بيان اين خبر اظهار داشت: با شکايت مردي مبني بر برداشت غيرمجاز وجه از حساب وي، مأموران بلافاصله اقدامات خود را آغاز كردند.
سرگرد شعبان افزود: طي بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد برداشت‌ها در چندين مرحله صورت گرفته و همه آنها صرف خريد اينترنتي کارت شارژ شده است.
اين مقام پليس در ادامه عنوان کرد: پس از بررسي‌ها و استعلامات صورت گرفته متهم که از همکاران و پرسنل زيرمجموعه شاکي بود شناسايي و دستگير شد.
متهم در اعترافات خود اظهار داشت: شاکي شماره کارت و رمز آن را جهت فعال كردن رمز دوم براي انجام امور بانکي در اختيار وي قرار داده و او نيز از اين اعتماد سوءاستفاده و اقدام به برداشت و خريد اينترنتي به صورت متوالي كرده است.
سرگرد شعبان در خاتمه يادآور شد: هيچگاه رمز عبور خود را در اختيار ديگران قرار نداده و در صورت اجبار به سرعت آنها را تغيير دهيد. به ياد داشته باشيد از رمزهاي تکراري و قابل حدس مانند تاريخ تولد، شماره شناسنامه و مانند اينها استفاده نکرده و به صورت متوالي رمزهاي خود را تغيير دهيد./ز
برچسب ها: بلاگر ، مبتذل ، پلیس فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار