عملیات ساخت دانشکده فنی و حرفه ای فدک دختران کاشان با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و مشارکت 2 میلیارد ریالی خیّرساز برادران ابریشمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رئیس دانشکده فنی و حرفه ای فدک دختران کاشان در مراسم آغاز عملیات ساخت این دانشکده با تقدیر از حمایتهای فرمانداری کاشان در واگذاری زمین از طریق مسکن و شهرسازی گفت: این طرح عمرانی با 100 میلیاردریال اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه فنی حرفه ای کشور و مشارکت برادران خیّر سعید و مسعود ابریشمی طی مدت 3 سال در منطقه دانشگاهی کاشان احداث می شود.

فوژان صباحی با اشاره به احداث ساختمان آموزشی ،اداری و مجموعه کارگاه و خوابگاههای این دانشکده در زمینی به وسعت 15 هکتار با زیربنای 6 هزار مترمربع افزود: طی امضای تفاهم نامه برادران ابریشمی با دانشگاه فنی حرفه ای کشور 50 درصد هزینه از طریق این دانشگاه و 50 درصد آن نیز توسط خانواده خیرساز ابریشمی تامین می شود.

وی قرار داشتن شرایط بحرانی تخریب ساختمان فعلی دانشکده فنی و حرفه ای فدک دختران کاشان در یک ساختمان قدیمی با بیش از 45 سال قدمت و عدم مقاومت در برابر زلزله را یادآورشد و گفت:در مرحله اول ساختمان جدید دانشکده کارگاها و فضای آموزشی طی یکسال آینده احداث می شود.

به گفته وِی، با احداث طرح های عمرانی دانشکده فنی و حرفه ای فدک دختران کاشان طی 5 سال آینده این شهرستان با دارابودن ظرفیتهای صنعتی، دانشگاهی و موقعیت ممتاز در مسیر پایتخت و مرکز استان می تواند به قطب دانشکده فنی حرفه ای کشور تبدیل شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای فدک دختران کاشان تدریس 7 رشته در این دانشکده با 1200 دانشجو را خاطرنشان کرد و گفت: با احداث ساختمان جدید و تکمیل آن طی 5 سال آینده این تعداد به 20 رشته با 5پذیرش هزار دانش افزایش می یابد.

صباحی تصریح کرد: معماری، حسابداری، کامپیوتر، مربی کودک، اموراداری، طراحی و دوخت و مربی خانواده از جمله این 7 رشته است.

وی از تاسیس 3 رشتۀ جدیددانشکده فنی و حرفه ای فدک دختران کاشان خبر داد و گفت:

با تکمیل و ساخت فضای اموزشی ساختمان جدید رشته های گردشگری، فرش و هتلداری نیز در این دانکشده راه اندازی می شود.

به گفته وی، طرح های خیرساز دانشکده های فنی حرفه ای که 50 درصد هزینه آن توسط خیران تامین می شود 50 درصد مابقی نیز توسط دانشگاه فنی حرفه ای اختصاص می یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
منم همین طور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۴ تير ۱۳۹۵
شما هنوز رئیس خوب دانشکده رو نشناختین،تلاش ها وکارایی رو که در حق این دانشکده کردن تحسین برانگیز است،وبنده کمال تشکر را از وی دارم وخسته نباشید ویژه عرض میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
گوساله تا گاو شود دل صاحبش کباب شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۳
شما که راست میگید