مدير روابط عمومي و امور بين الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت : هفتمين جشنواره سرود مراکز اين کانون استان تهران9 تا 11 مهر برگزار مي شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران محسن حموله مدير روابط عمومي و امور بين الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت :تاکنون تعداد مراکز شرکت ‌کننده در اين جشنواره به 36 مرکز رسيده است که نسبت به سال‌هاي قبل، افزايش چشمگيري دارد .
وي گفت : در اين دوره از اين جشنواره دوره آموزش موسيقي با حضور استاد پيروز ارجمند از مدرسان موسيقي برگزار مي شود تا مربيان مراکز کانون پرورش فکري استان تهران آشنايي بيشتري با مباحثي چون ساخت موسيقي، سرود، نت‌خواني و سلفژ داشته باشند .
مدير روابط عمومي و امور بين الملل کانون پرورش فکري کودکان ونوجوانان افزود : هم اکنون کارشناساني از مراکز کانون استان تهران در حال بازديد از گروه‌هاي سرود هستند و گروه‌هايي متشکل از داوران جشنواره و کارشناس سرود نيز از 15 مرداد به مدت يک ماه از مراکز شرکت کننده در جشنواره بازديدکردند تا براي بهتر شدن کار گروه ها آنها را راهنمايي کنند .
حموله همچنين گفت : بيش از 1300 نشريه الکترونيکي و کاغذي با شرکت فعال 5200 عضو نوجوان کشور در پايگاه اطلاع رساني کريمانه سومين جشنواره سراسري نشريه‌نگاري امام رضا(ع) ثبت شده است .
وي افزود : از ميان آثار ارسالي ،‌ هشت نشريه برتر انتخاب و جشنواره با دعوت از گروه‌هاي منتخب، 29 شهريور به کار خود پايان خواهد داد.
مدير روابط عمومي و امور بين الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با اشاره به پايان يافتن داوري دومين جشنواره کتاب خواني الکترونيکي رضوي نيز گفت : مراسم پاياني اين جشنواره 28 شهريور برگزار مي شود .
حموله افزود : از ميان شرکت کنندگان ،40 نفر که بالاترين امتياز را کسب کرده‌اند به قيد قرعه انتخاب شده اند تا همراه يکي از اعضاي خانواده، ميهمان دبيرخانه اين جشنواره باشند و در قرعه کشي  3 نفر برگزيده مي شوند ./م
برچسب ها: سرود ، کانون پرورش ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار