يک کارشناس سياست خارجي گفت: حماقت رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل، دامن کشورهای غربی را هم فرا گرفته و آنها را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنراني ضد صهيونيستي مقامات کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد گفت:‌ تاکنون برخي از کشورها علي‌رغم ميل خود به جهت برخي محدوديت‌ها مجبور به سکوت بودند، ولي اجلاس عدم تعهد  فرصتي براي آنان مهيا کرد تا به بيان حمايت‌هاي خود از مردم مظلوم فلسطين بپردازند و نشان دهند، رژيم صهيونيستي در منطقه منزوي تر از گذشته است.

اين کارشناس سياست خارجي با بيان اينکه آمريکا به جهت سياست‌هاي اشتباه خود در حمايت از رژيم صهيونيستي متحمل هزينه‌هاي زيادي شده است، افزود: رژيم صهيونيستي يک رژيم تحميلي به آمريکا است و احزاب آمريکا فقط به خاطر انتخابات و کسب قدرت از آن استفاده مي‌کنند.

وي تصریح کرد: البته آمريکا منافع خودش را نيز دنبال مي‌کند و از توانايي‌هاي دفاعي جمهوري اسلامي ايران نيز مطلع است و مي‌داند در صورت حمله رژيم صهيونيستي، ايران پاسخي قاطع به اين رژيم غاصب و حاميان آن خواهد داد.

قوام در پايان با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران قادر به دفاع از حقوق خود است، خاطر نشان کرد: حماقت رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل، دامن کشورهای غربی را هم فرا گرفته و آنها را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده است و غرب خصوصا آمريکا در قبال حمايت از رژيم صهيونيستي، بايد پاسخگوي افکار عمومي و جامعه جهاني باشند.

انتهای پیام/
پ2

برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار