پانزدهمین خانه عالم در سطح روستای دامغان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در مراسم بهره برداری از پانزدهمین خانه عالم که در روستای رشیم دامغان افتتاح شد گفت: تاکنون با همت و پیگیری سازمان کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان و نیز کمک و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی پانزده خانه عالم در سطح روستای این شهرستان احداث و به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام مصطفی تقوی افزود: خانه عالم روستای رشم در زمینی به مساحت 300 متر مربع و با زیر بنای 70 متر مربع با اعتباری معادل 170 میلیون ریال و از محل اعتبارات ماده 10 تامین هزینه و احداث شده است.

وی از افتتاح و بهره برداری از 3 خانه عالم دیگر در روستای جزن، شیمی و آستانه از توابع شهرستان دامغان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: برای ساخت 3 خانه عالم در این روستاهای آستانه در مجموع 820 میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی یکی دیگر از فعالیتهای سازمان تبلیغات اسلامی را در خانه های عالم اعزام روحانی به این روستاها و نیز استقرار آنان برای اقامه نمازهای جماعت و کلاس های فرهنگی برشمرد و افزود: از مهمترین اهداف احداث خانه های عالم جذب بیشتر جوانان روستا و آشنایی آنان با معارف دینی می باشد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار