مدیر كل زندان های استان لرستان گفت : بر همه ما تكلیف است كه از همه ظرفیت ها برای معرفی و شناساندن واقعیت های الهی فرهنگ دفاع مقدس بهره بگیریم .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان محمدعلی محمدی 'افزود : ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس بر همه ما یك تكلیف است چرا كه آثار تربیتی و اصلاحی فراوانی به همراه دارد .

وی اظهار داشت: دقت، زمان سنجی و شناخت فضای كنونی جامعه در كنار درك صحیح از فرهنگ دفاع مقدس از الزامات نشر و ترویج و تبلیغ مطلوب آثار دفاع مقدس محسوب می شوند كه می بایست همیشه مورد توجه قرار گیرند.

مدیركل زندان های لرستان تصریح كرد: نسل امروز و فردای ما باید از پیام ها و آثار پر بركت دفاع مقدس بهره مند شوند و لازمه این اتفاق بكارگیری صحیح و منطقی همه مؤلفه های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی است .

وی تأكید كرد : هرچه جامعه از این فرهنگ الهی فاصله بگیرد میزان آسیب پذیری آن افزایش می یابد .

محمدی ضمن تأكید برهوشیاری در مواجهه با دشمنان گفت: امروز دشمنان انقلاب به خوبی متوجه این موضوع شده اند كه برای ضربه زدن به نظام باید نسل جوان ایران مارا از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی دور كرده و به مرور با آن غریبه سازند .

وی افزود : این همان نبرد نرم همه جانبه ای است كه بر علیه ما آغاز شده و می بایست راه های مقابله با آن نیز بخوبی طراحی و عملیاتی شوند .

محمدی در حاشیه برگزاری مسابقات كتابخوانی دفاع مقدس كه با محوریت كتاب دا برگزار شد ، اضافه كرد: از طریق برنامه های مختلف می توان زندانیان را نیز با آثار ، پیامها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا كرد كه برگزاری این دوره از مسابقات نیز در همین راستا بوده است.

محمدی همچنین از برگزاری برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.