نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتلای اسلام و انقلاب نیازمند حضور جدی روحانیت است و آنان عامل اصلی مقابله با انحرافات در جامعه هستند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محسن بیگلری در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس مرکز بزرگ اسلامی در شهرستان سقز اظهار کرد: روحانیون به عنوان مروجان فرهنگ، دین و حافظان و پاسداران همیشگی اسلام و قرآن بوده و به بهترین نحو ایفای نقش کرده‌اند.

وی تصریح کرد: روحانیون در طول تاریخ الهام‌بخش بوده و امروز نیز با احیای نقش حقیقی خود که روشنگری و هدایت جامعه است، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرزبانی از جغرافیای عقیدتی جامعه مهم‌ترین رسالت روحانیون است، تصریح کرد: نقش بی‌بدلیل علما و روحانیون در تقویت مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی نقشی بی‌بدیل و تعیین کننده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نیز گفت: برگزاری این اجلاس با وجود تحریم‌ها و تهدیدات استکبار جهانی، مهر تاییدی بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی و پوچ و توخالی بودن ادعاهای دشمنان دارد.

بیگلری گفت: دشمن از حضور سران این تعداد کشور در تهران به شدت ترس و واهمه داشت و تمام تلاش خود را برای کم اهمیت جلوه‌دادن این اجلاس از طریق رسانه‌های خود به کار برد.

وی تاثیرات برگزاری این اجلاس در مسائل سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و هسته‌ای کشور را عالی ارزیابی کرد و افزود: بدون شک برگزاری این اجلاس نتیجه بسیار مثبتی در روابط سیاسی ایران با این کشورها و حتی کشورهای خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گرم و استقبال خوب سران 120 کشور دنیا در این اجلاس نشان داد که بسیاری از کشورهای دنیا ضمن حمایت از برنامه‌های جمهوری اسلامی، همراهی و همنوایی با این برنامه‌ها دارند و کشورهای غربی را در برنامه‌های مغرضانه خود علیه ایران تنها گذاشته‌اند.

بیگلری تاثیرات برگزاری این اجلاس بر افکار عمومی مردم دنیا را نیز خاطرنشان کرد و گفت: مردم دنیا به خوبی واقف هستند که تنها هدف ایران اسلامی ایجاد صلح و دوستی در جهان است و برگزاری این اجلاس سند حقانیت این ادعاست.

وی در ادامه به تاثیرات سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس نم اشاره کرد و گفت: موضوعات مطرح شده از سوی معظم‌له در اجلاس نم آینده روشنی را برای جهان رقم خواهد زد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس در پایان موضع‌گیری‌های مغرضانه و خصمانه غربی‌ها نسبت به ملت ایران را نشان بی‌درایتی سران این کشورها دانست و افزود: آنان باید بدانند ایران با حمایت و پشتیبانی ملت و همراهی و همگامی بیش از 80 درصد از کشورهای دنیا عدالت و صلح جهانی را برقرار خواهد کرد./ج1

برچسب ها: کردستان ، انحراف ، درایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.