مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: در سال گذشته بیش از هزار شغل از محل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بانک صادرات برای مددجویان استان ایجاد شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، قنبر موسی‌نژاد در دیدار با مدیرعامل بانک صادرات استان کردستان که به منظور عقد قرارداد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای محرومین و نیازمندان استان برگزار شد، اظهار کرد: تعامل بیش از پیش بانک‌های عامل با این نهاد مقدس موجب توسعه اشتغال مددجویان و توانمندسازی آنان می‌شود.

به گفته وی، تلاش در راستای توانمندسازی مددجویان به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس در سطح استان و شهرستان‌ها با اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی در حال انجام است.

موسی‌نژاد افزود: کمیته امداد امام خمینی به منظور تحقق این هدف در کنار استفاده از اعتبارات خود نهاد و اعتبارات استانی بهره‌گیری از توان بانک‌ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اضافه کرد: این نهاد مقدس به منظور سرعت‌بخشی به ایجاد اشتغال و به تبع آن توانمندسازی مددجویان اقدام به عقد تفاهم‌نامه‌های مشترک بین کمیته امداد و بانک‌های عامل می‌کند.

به گفته موسی‌نژاد، بر اساس این تفاهم‌نامه سهم هر کدام از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در سطح کشور و استان‌ مشخص شده است.

وی سهم بانک صادرات استان کردستان را در این طرح 105 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در سال گذشته نیز 65 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بانک صادارات کردستان به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با بیان اینکه 80 درصد از کل اعتبار اختصاص یافته در راستای ایجاد اشتغال مددجویان نیازمند و واجد شرایط این نهاد مقدس هزینه می‌شود، گفت: 20 درصد دیگر نیز صرف ایجاد اشتغال سایر نیازمندان و محرومین استان می‌شود.

موسی‌نژاد اضافه کرد: پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بانک صادارت استان در سال گذشته زمینه ایجاد یک‌هزار و 12 شغل را برای مددجویان و نیازمندان این نهاد فراهم کرده است.

مدیرعامل بانک صادرات استان کردستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های بسیار خوب کمیته امداد امام خمینی کردستان در راستای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از چهره جامعه اظهار کرد: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشرو و موفق در زمینه اشتغال‌زایی و رفع مشکلات نیازمندان است.

شهرام عدل‌ستا در پایان از آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در سطح استان خبر داد و افزود: مجموعه بانک صادرات استان به همکاری و همیاری با کمیته امداد افتخار می‌کند./ج1






برچسب ها: کردستان ، امداد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.