جمعی از عکاسان استان چهارمحال و بختیاری به همراه عکاسان کشور از امروز«زیست بوم » این استان را از دریچه قاب های ماندگار عکس ثبت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
مدیرکل میرات فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: عکاسی زیست بوم گونه ای از عکاسی مستند اجتماعی است که مختص مناطق بکر و اکوسیستم های زیست محیطی و مناطق طبیعی است.
مژگان ریاحی افزود: اردوی عکاسی زیست بوم ازامروز با هدف ثبت جاذبه های گردشگری و آداب و سنن مردم این دیاردر قاب عکس آغاز شد و شرکت کنندگان تا دو روز برای ثبت آثار خود مهلت دارند.
وی گفت:این استان به لحاظ جاذبه های طبیعی وآداب و سنن مردم یکی از نقاط بی نظیرکشور است مسئول برگزاری این اردوی عکاسی هم افزود:در این اردو 15 نفر از عکاسان با تجربه استان چهارمحال و بختیاری و جمعی ازعکاسان کشوراز زاویه دید مختلف طبیعت و زندگی عشایری را ثبت می کنند.
کریم منزوی افزود: هدف از برگزاری این اردو علاوه بر ثبت لحظه های ناب طبیعت استان ، گسترش فرهنگ مهربانی و دوست داشتن طبیعت است .
وی گفت :عکس های ثبت شده از سوی عکاسان در این اردو ،مهرماه امسال در نمایشگاهی در استان چهارمحال و بختیاری برای بازدید مردم به نمایش گذاشته می شود./س
برچسب ها: چهارمحال ، عکس ، زیست ، بوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.