نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: واقعه 17 شهريور، نماد ايستادگي و بصيرت مردم است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: رژیم منحوس پهلوی فکر می کرد با ریختن خون جوانان می تواند مقابل حرکت انقلابی مردم بایستد ، افزود: اما مردم انقلابی با دیدن این جنایت ها در راه خود مصمم واستوار تر شدند.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به برگزاری مانور بزرگ 12 هزار نفری فدائیان ولایت گفت: این مانور نشان از عزم جوانان بسیجی در دفاع از این مرز و بوم دارد.
وی محور این مانور بزرگ را ولایت دانست و افزود: بسیجیان با عشق به ولایت در این تمرین شرکت کردند زیرا ولایت ثروت بزرگی است که مکتب جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به حادثه 11 سپتامبر اشاره کرد و گفت: مستکبران خواستند تا با استفاده از نمایش ساختگی ، منافع خود را در دیگر کشورها گسترش دهند ولی به خواست پروردگار هم اکنون در باتلاق افغانستان دست و پا می زنند و با خفت و خواری هم از عراق بیرون رانده شدند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام حادثه 18 شهریور 1320 را هم عبرت آموز دانست و گفت: در این روز ، رژیم دیکتاتور رضاخانی به وسیله انگلیس استعمارگر ساقط شد زیرا ظلم هیچگاه پابرجا نیست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.