رئیس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه با فاطمی نسب سرپرست فدراسیون زمان دقیق مسابقات را مشخص و اعلام می کنیم.

سبزه پرور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دوچرخه سواران ناشنوا به صورت فردی تمرینات خود را انجام می دهند تا از شرایط ایده آل و مطلوب فاصله نگیرند و به عنوان رئیس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان پس از پایان یافتن نشست سران اجلاس کشورهای غیر متعهد خواهان برگزاری جلسه با فاطمی نسب فدراسیون بودم تا در خصوص برنامه های آتی ورزشکاران این حوزه بحث و تبادل نظر کنیم که متأسفانه به دلیل پاره ای از مشکلات تاکنون این مسئله محقق نشده است.

وی ادامه داد: اهداف انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان برگزاری مسابقات لیگ کشوری در مهرماه سال جاری و آمادگی دوچرخه سواران ناشنوا برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده است.

سبزه پرور تصریح کرد: در هفته جاری برگزاری جلسه با فاطمی نسب در خصوص برنامه دوچرخه سواران ناشنوا تصمیم های لازم را اتخاذ می کنیم و سپس با اعلام فراخوان هیئت های استانی درصدد مشخص کردن مکان برگزاری مسابقات هستیم و اگر مسئولان استانی برای برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کند پس از برگزاری شرایط و امکانات موجود استان علاوه بر زمان، مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری را مشخص می کنیم در غیر این صورت مسابقات را در استان تهران و یا در استان البرز برگزار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی دوچرخه سواری ناشنوا ابهت حضور پرقدرت در مسابقات جهانی نیاز به تجربه و تمرینات بیشتری دارد بنابراین درصدد ایجاد شرایط برای تحقق موفقیت دوچرخه سواران ناشنوا در مسابقات برون مرزی و همچنین داخلی هستیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار